Zajištění provozu datových center TTC v době pandemie COVID-19
Vážení zákazníci, dodavatelé a obchodní partneři,
v zájmu ochrany zdraví nás všech jsme přijali nutná opatření, v nichž průběžně reagujeme na aktuální situaci – doporučujeme sledovat aktuální stav ve sdělovacích prostředcích i na našem webu. Mezi ta obecná opatření, která jsme přijali k ochraně zdraví a udržení nepřetržitého provozu, jimiž se řídí naši pracovníci, patří:
- Počínaje dnešním dnem se ruší všechny schůzky zaměstnanců TTC TELEPORT s externími osobami. Současně se ruší prohlídky, exkurze v datových centrech TTC TELEPORT. Pracovníci TTC TELEPORT nebudou v prostorech našich datových centrech přijímat ani žádné návštěvy. To vše do odvolání.
- Nonstop provoz dohledových pracovišť je zajištěn bez omezení. Stejně tak je zajištěna ostraha objektů v nezměněném režimu.
- Plánované profylaxe technologií jsou zatím odložené. Opatření se netýká urgentních oprav či vyžádaného servisu, jejichž řešení je ze strany dodavatelů zajištěno bez omezení.
- Prostory datových center TTC jsou pravidelně, minimálně dvakrát denně, dezinfikovány.
- Do prostor datových center TTC nebude umožněn přístup osobám bez zakrytých dýchacích cest, ať už rouškou, respirátorem, šátkem nebo šálou.
Pro bližší informace prosím kontaktujte naše dohledové pracoviště na číslech +420 724 600 645 (TTC DC1) a +420 724 600 691 (TTC DC2).